#1: Presentera dig själv

Jag heter Victoria Jademyr och jag är 14 år gammal. Jag bor ute på en ö i Öckerös kommun som ligger lite utanför underbara Göteborg! Mina föräldrar är skilda så jag bor här ute tillsammans med min mamma och min bror eftersom min skola ligger här. Men är såklart hos min pappa också, han bor i Eriksberg vilket ligger i Göteborg så det tar ungefär 30-40 min att ta sig dit! Jag har många underbara vänner här ute som jag har väldigt kul ihop med och hoppas inte jag tappar kontakten med någon nu när vissa börjar på nya skolor!
Jag tycker mycket om att vara i stan, umgås med vänner, shoppa och att resa. Men sedan mina föräldrar skilde sig så har jag inte rest något men jag hoppas det blir ändring på det! Nu vet ni lite mer om mig iallafall! Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0